Stránky o cestování, jídle a jiných hloupostech.

V barvách Provence III.

Cesta pokračuje.
Zámek Chambord je za náma a naše cesta pokračuje směrem dolů k Provence. K večeru byl nalezen na naší cestě snad nejlevnější kemp. V základní sazbě (auto, stan a dva lidi) za 6,50 euro za noc. Kemp zel skoro prázdnotou a byl perfektní. Zatím všude kde se spalo byla toaleta evropská. Tady žádný turecký hajzlík s dírou a šlapkama na čupnutí. I zde byl čistý a sprcha s teplou vodou, prostě parádní a velice klidné místečko. Obsluha skvělá. Domluva sice proběhla lámanou angličtinou za strany francouzky ale byla v pohodě. Máme si najít místo a ubytovat se. Večer kolem desáté obešla kemp a vybrala peníze.

Při kávě se plánuje další cesta na další den. Ale to vše marně, jelikož člověk míní a navigace mění. Ta hloupá paní dostala totiž ráno zákaz silnic s poplatkama a tak nás vedla úplně jinak než byl plán. Ten den byl taky nejdelším přejezdem z jednoho místa na druhé. Celkem to dělalo asi 650 km. Cestou jsem nalezl Vulcanii a tak se tam půjdem podívat.

Sjedeme z hlavní silnice na parkoviště a jdeme ke kasám. Tady jsem nechápavě kroutil hlavou nad cenou vlezného. 35 euro za dospěláka mě dostalo do kolen a znechucen beru kramle, Za 70 éček toho uvidíme víc jinde.

Cestou zpět k autu seberu nějaký šutr na naší skalku.

Povalovalo se jich tady plno a zadarmo:-)))

Ještě poslední fotku a pojedeme dál. Ani né po půlhodince jízdy opět stojíme. V jedné zatáčce bylo malé pidiparkoviště sotva pro 6 osobáků. Podařilo se nám tam nacpat a můžeme se kochat výhledem na toto město Clermont Ferrand. Výhled stojí za to a tak pro nás oba k tomu vařím kávu.

My ho ale jen projedeme okrajovou částí a nebudeme se zdržovat prohlídkou města. Zvědavci a interneťáci si mohou počíst ještě tady Auvergne. Cesta dlouhá je ještě před náma. A paní navigace nás prohnala přes národní park des Cévennes.

Nejdelší přejezd je dnes za náma. Nemám náladu na další cestování a tak prosazuji, že budeme spát v prvním kempu co potkáme cestou.

Kde to bylo nevím. Možná bych to našel podle účtů, ale nemám na to náladu. Tento kemp mě děsně zklamal jak cenou tak vším ostatním. Nejdražší kemp na naší cestě. Noc za 35 euro byla hrozná. Kemp je totiž ve svahu a tak najít kloudné místo byl problém. Zároveň jsem tady přišel o kus výfuku na Hondě. Narváno k prasknutí a co je hlavní bordel taky. Není zlato vše co se třpytí. Sice měl kemp 4 hvězdy ale za co nevím. Snad za ten narvaný bazén, který stejně před desátou večer byl zavřen. Rachot ze strany Němců a Holanďanů do dvou do rána. Bláto a louže pomalu všude. Že já vůl nejel o pár km dál.

Další den ráno berem vše fofrem a vyrážíme na Pont du Gart. Je parádní den a nás čeká pár hodin klídku a relaxace. Pro zvědavce a interneťáky Akvadukt. Vlastně jsem zapoměl a nikdo z vás mě nepřipoměl, že už jsme v kraji Provence. Tady teprve začne ta pravá pohoda a pro vás další utrpení. To co na nás čekalo se nedá namatlat do dvou vět a tří fotek. Snad se budete mít na co těšit, teda pokud mě nějaká banda nenažranců nebude zdržovat na Skype:-)))) Potrefená husa se ozve vždy a tak mě to dají pěkně sežrat, ale co prča být musí né.

Nad náma je azurové nebe a další potěchou je, že tady neplatíme vlezné. Dáte jen 5 euro za parkplac a pak se můžete courat kam a jak chcete. Teda pokud někomu nehrábne a nebude chtít průvodce či vlézt do můzea.

Zde se poprvé v životě potkala Lenka s olivovníkem. Byl takovej malinkatej a košatej. Jak zjistí, že jsem její fotku propašoval na web jsem mrtvej.

To bylo pár pohledů z mostu.

Na té poslední fotce je vrchol akvaduktu. Tudy vlastně tekla voda a sem se dostanete jen s průvodcem.

Olivivníkem se loučíme s Pont du Gart a popojedeme zase o kousek dál.

Tahle kravka stojí ve městě zvaném Beaucaire. Pro zvědavce jsem opět vykradl web Beaucaire nebo Údolí řeky Rhôny a pro zdatné v angličtině Beaucaire, Gard. Projdeme se po jedné zřícenině a podíváne se na pár střech. Kecat do toho nebudu, nebo jen občas a malikato.

Tam za řekou se díváme na Tarascon, ale o tom jindy a jinde.

Je čas na kafíčko. Tam pod slunečníkama a pod platanama na nás jedno čeká.

Pohledem na starou tržnici se loučím. Potkáme se za řekou v Tarasconu. Všem krásný den!

Autor: zlomax
06.11.2010 08:30:09
zlomax
Stránky mého kamaráda o orchidejích.
Vaření po česku a skvělej obchůdek.
Nejen o knize ale i lásce.
Jen samé dobroty.
fórum zabývající se grilováním, uzením a vařením
Stránky plné nenažranců.
Stránky o dobrém papů.
Pro ty co rádi knihy poslouchají.
Editace stránek

Líbí se vám tyto stránky?

Ano (1980 | 34%)
Ne (1914 | 33%)
O životě jednoho řidiče.
Name
Comment
Or visit this link or this one