Stránky o cestování, jídle a jiných hloupostech.

Pozvánka do Českého Dubu.

Někde jsem napsal, že něco nafotím a tady to je.
Nastalo krásné počasí a den jako vyšitý na výlet. Původně jsem s Lenkou jel úplně někam jinam a jak to dopadlo vám předkládám zde.

Původní záměr byl zajet na kávu do Dračí sluje, což je restaurace kousek nad Libercem. Cesta na Dračí vrch byla samé bláto a tak měníme názor a vyrážíme po stopách naší svatební hostiny. Shodou okolností vlastně na místo srazu Labu.

Tak a zde začíná návod na cestu na sraz. Jsme kousek od kruhového objezdu ve směru od Liberce. Městečko se jmenuje Hodkovice nad Mohelkou. Myslím, že většina z vás přijede ve směru od Turnova. Takže Praha, Mladá Boleslav, Před Turnovem odbočit na Liberec. Nebo taky Hradec Králové, Jičín, Turnov a Liberec. Nebo Brno, Jihlava, Havl. Brod, Mladá Boleslav, Turnov a Liberec. Ale to je na každém z vás, hlavní je stále cesta z Turnova. Po odbočení na Liberec se vyjede kopec okolo Sychrova. Sjedete z kopce dolů a bude ve směru na Liberec odbočka na Hodkovice. Přejedete přes most na tomto kruháči pojedete rovně. Já odbočím od Liberce do leva.

Projedeme Hodkovice na další kruháč. Bacha cestou potkáte funkční radar! Na tomto kruháči se trefte na druhou odbočku směr Český Dub.

Po silnici č. 278 okolo Bohdánkova přes Vlčetín až do Dubu.

A jsme před Českým Dubem.

Na okraji Českého Dubu budete mít po levé straně benzinku a kousek za ní je tento nenápadný můstek. Zde se dá odbočit doleva a po pár metrech opět doleva na hlavní. Nebo je zde jiná varianta a to. Popojet od mostku na další křižovatku. Hlavní je značená doprava směrem do Dubu. Zde se odbočí doleva opět přes most směr Petrašovice.

Ujedete pár set metrů a je zde další křižovatka. Na ní se dáte směr Trávníček a Hradčany. Je to vše ve směru na koupaliště.

Pojedete stále směr na Hradčany, cestou bude po pravé straně odbočka na zdejší koupák. Na okraji lesíka bude zákaz vjezdu, ten zásadně ignorujte a pokračujte po úzoučké silnici do zatáček v lesíku. V poslední zatáčce už budou patrné a spatřitelné chatky tábora.

Za posledí zatáčkou vyjedete z lesíka a po pravě straně ihned bude chata Kovář. Místo činu naší svatební žranice. Tento barák původně patřil firmě Elitex stejně jako tábor hned pod ním. Před velkým třeskem nebo teda vlastně před sametovkou, zašívárna papalášu na utajené chlastačky.

Pohled na areál chaty Kovář je focen o jednu zatáčku nahoru s krásným výhledem na Ještědský hřeben.

Chata Kovář a její areál. Přes tento areál se dostanete do tábora.

Pohled na příjezdovou cestu k místu setkání Labužníků.

Těsně před bránou po levé straně je tato strážní budka. Zde budete lustrováni Mánkem nebo snad Karmínkem v pionýrském hávu. Ale počítám, že vás tu spíše vezme na hůl hlavní pokladník Máneček.

Tak to bylo pár fotek z místa konání srazu. Snad ten sníh opadne a bude sucho. Číslíčka pro navigace a Karla ještě dodám!!

Malou pozvánkou do Českého Dubu se s váma všema loučím. Tak snad v květnu. Pa a krásný den všem.
08.11.2010 08:23:05
zlomax
Stránky mého kamaráda o orchidejích.
Vaření po česku a skvělej obchůdek.
Nejen o knize ale i lásce.
Jen samé dobroty.
fórum zabývající se grilováním, uzením a vařením
Stránky plné nenažranců.
Stránky o dobrém papů.
Pro ty co rádi knihy poslouchají.
Editace stránek

Líbí se vám tyto stránky?

Ano (1980 | 34%)
Ne (1914 | 33%)
O životě jednoho řidiče.
Name
Comment
Or visit this link or this one